مطلب در خواستی2
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اسم من ساراست امیدوارم از وبم خوشتون بیاد این وبلاگ مال خودتونه پس بدون نظر نرید.لطفا"
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
دوست عزیز برای تبادل لینک  اول ما رو با عنوان قلبی برای تو و آدرس sara4you.LXB.ir لینک کن بعدش  مشخصات لینک خودتو را تو کادر زیر بنویس.اگه لینک ما تو وبلاگ یا سایتتون باشه لینکتان به طور خودکار در وبلاگ ما قرار میگیرد.ممنون از این که ما رو لینک میکنید.مرسیییییی 





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 442
بازدید کل : 14352
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 167
تعداد آنلاین : 1



فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز







✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

كد ماوس


قلبی برای تو
به وب خودتون خوش اومدید.شعار ما:غلت کردی خوشت نیاد بدون نظر هم بری میکشمت.
یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:, :: 17:18 ::  نويسنده : sara       

اون دوست عزیز چندتا عکس از انگشترهای پسرونه میخواست

اینجا برات ادرس دوتا وبلاگ یا سایتو گذاشتم اگه میخوای ببینی برو توش و اون مطلب مورد نظرتو رواز قسمت مطالب(انگشتر مردانه) کلیک کن تا بیاد

اگه دوستش نداشتی,بهم بگو تا بازم برم دنبالش بگردم.تعارفم نکن.بهم بگی ممنونت میشم

ممنون

www.dastband.com

www.worldmode.ir



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

نظرات شما عزیزان:

سونیا
ساعت16:11---28 خرداد 1392
این جور رفتو آمدا پیش میاد تو رفتی من اومدم که آپ کنم اومدی آپ شد دیگه نیومدم میشه درمورد توآیلات بذاری البته خیلی با وبت جور نیست نذاشتی هم بیخیال

پاسخ:اتفاقا دوست داشتم.مخصوصا درمورده رابرت جونم بزارم.ولی نمیدونم چی کار کنم.اخه از این به بعد دیگه اصلا وقت ندارم.اگه دوست داری تو که نویسنده ای.درموردش مطلب بزار

پاسخ:


سونیا
ساعت16:53---27 خرداد 1392
سلام سارا خانم خیلی وقت بود به وبت سر نزده بودم ولی حالا که اومدم آپ نکردی پاسخ:سلام سونیا خانوم!اتفاقی وارد وبمون شدی؟دیگه مارو تحویل نمیگیری!من رفتم تو اومدی.من اومدم تو رفتی چراااااااا؟؟؟بله مطلب درخواستی میپذیریم.چرا که نه!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: